بازاریابی دستگاه کارت خوان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

افزایش درآمد با بازاریابی دستگاه کارتخوان

1402-10-14 22:20:17 32  0  0

در سال های اخیر دستگاه های کارتخوان، به ویژه کارتخوان سیار رشد چشمگیری داشته اند که نشان می دهد کسب و کارها از این دستگاه استقبال کرده اند. شرکت ها برای فروش کارتخوان، از روش های مختلفی برای تبلیغات و فروش استفاده می کنند اما در هنگام خرید، خریداران به ویژگی های مهمی که مد نظرشان است توجه می کنند و سپس اقدام به خرید می کنند. عاملان فروش، شرکت ها و سایت ها با ارائه نکته های مهم تلاش می کنند تا نظر مشتری ها را جلب کنند.

در این مقاله که توسط تیم تحریره سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است به چند روش برای افزایش فروش کارتخوان می پردازیم تا شما با استفاده از این نکته های بازاریابی، فروش کارتخوان های خود را بیشتر کنید. پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بازاریابی دستگاه کارتخوان برای بازار هدف : 

افزایش سهم بازار برای فروش دستگاه کارتخوان میان شرکت‌های مختلف عرضه‌کننده این محصول کار راحتی نیست. برای افزایش فروش دستگاه کارتخوان باید استراتژی تبلیغاتی و اجرای بازاریابی مناسبی تدوین کنید. بازاریابی دستگاه کارتخوان به روش‌هایی گفته می‌شود که با هدف معرفی محصول و افزایش فروش این دستگاه انجام می‌شوند. برای افزایش اثربخشی استراتژی بازاریابی باید نکات مختلفی مثل شناسایی درست بازار هدف و برجسته کردن مزایای دستگاه کارتخوان خود را در برنامه کاریتان قرار دهید. منظور از بازار هدف مخاطبانی است که به دستگاه کارتخوان نیاز داشته و ممکن است از شما خرید کنند . برای مثال صاحبین کسب‌وکارها، فروشنده‌های انواع فروشگاه‌های مواد غذایی و پوشاک، دستفروش‌ها، پزشک، موسسه‌های آموزشی، باشگاه‌ها و همه کسب وکارها و افرادی است که از کارتخوان استفاده می‌کنند. 

در زیر به 4 مورد از نکات اصلی برای فروش دستگاه کارتخوان اشاره کرده ایم تا بتوانید با رعایت این نکات دستگاه کارتخوان خود را راحتتر به مخاطبین هدف خود بفروشید . 

 

1. در مورد دستگاه کارتخوان توضیح دهید :

اگر مشتری با ویژگی های دستگاه کارتخوان آشنا باشد، براساس نیازهای خود می تواند دستگاه متناسب با کسب و کار خود را بخرد. از آن جایی که دستگاه های کارتخوان تنوع زیادی دارند، باید تمام ویژگی ها و تفاوت های آن ها را به مشتری توضیح دهید. مشتری تمایل دارد که در مورد تفاوت های کارتخوان با دستگاه های مشابه شرکت های دیگر را بداند، خوب است که در مورد تفاوت های دستگاه های کارتخوان خودتان هم برایشان توضیح دهید.

برای آن که بتوانید توضیح کاملی در مورد دستگاه کارتخوان ارائه دهید باید به نکات فنی دستگاه تسلط کامل داشته باشید. هر چه اطلاعات بیشتری داشته باشید، تسلط بیشتری در جذب مشتری خواهید داشت و احتمال فروش شما بیشتر می شود. پس با داشتن اطلاعات در مورد دستگاه کارتخوان و آگاهی دادن به مشتری می توانید فروش موفقی را تجربه کنید .

 

2. از کاربردهای دستگاه کارتخوان بگویید : 

مشتری ها دوست دارند در مورد کاربردهای دستگاه بیشتر بدانند. اگر می خواهید دستگاه کارتخوان را به مشتری های مختلف بفروشید، باید از کاربردهای دستگاه بیشتر برایشان بگویید. به این صورت که بعد از صحبت در مورد ویژگی های کارتخوان، از کاربردهای آن بگویید. و به مشتری توضیح دهید که با داشتن این دستگاه کارتخوان چه ویژگی هایی به فروشگاه او اضافه می شود و چه استفاده هایی می تواند داشته باشد.

شما می توانید از کاربردهای دستگاه برای مشتری مثال بزنید تا تصویر جامع و واضحی در ذهن اش ایجاد شود. مثلا از اگر می خواهید دستگاه کارتخوان سیار را به یک فروشگاه ثابت بفروشید، از کاربرد پوز سیار در هنگامی که برق قطع می شود بگویید تا مشتری متوجه شود با داشتن کارتخوان سیار در یک مکان ثابت می تواند در زمان قطعی برق نیز به فروش خود ادامه دهد. با این مثال خریدار شما بهتر می تواند اهمیت خرید کارتخوان را درک کند.

 

3. اهمیت ارائه خدمات پس از فروش :

احتمالا در بازاریابی و فروش کارتخوان شکست خواهید خورد، اگر از تمام ویژگی ها و کاربردهای آن بگویید و حرفی از خدمات پس از فروش نزنید. خدمات پس از فروش اهمیت بالایی در جلب مشتری دارد و باید زمان زیادی را برای توضیح آن صرف کنید.

لیستی از دغدغه های یک فروشگاه درباره خدمات پس از فروش را تهیه کنید و تلاش کنید قبل از این که از شما در مورد آن سوال کنند، توضیحات لازم را ارائه دهید. شما با توضیح در مورد خدماتی که ارائه می دهید مانند: ویژگی های تکنسین ها، خدمات فوری، پاسخ دهی در روزهای شلوغ سال و ... توضیح دهید تا خریدار از خدماتی که دریافت می کند مطلع و دلگرم شود. اگر بتوانید نظر خریدار را در مورد خدمات پس از فروشی که ارائه می دهید جلب کنید، فروش خود را قطعی کرده اید.

 

4. مشتری های سابق خود را معرفی کنید :

یکی دیگر از روش هایی که می توانید فروش خود را بیشتر کنید این است در تبلیغ های خود از فروشگاه هایی که از کارتخوان شما استفاده می کنند بگویید. این معرفی می تواند اعتماد مشتری ها را جلب کند. برای جلب اعتماد بیشتر مشتری ها، می توانید شماره تماس برخی از مشتری های راضی خود را در اختیارشان بگذارید تا با تماس تلفنی از کیفیت و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنند. این کار تاثیر به سزایی در اعتماد سازی دارد.

 

 

 

روش های بازاریابی دستگاه کارتخوان : 

 

1- بازاریابی حضوری : 
یکی از ساده‌ترین راه‌های فروش دستگاه کارتخوان، استفاده از بازاریابی حضوری است. در بازاریابی حضوری چند نماینده فروش از یک شرکت به سراغ مشتریان احتمالی می‌روند. این افراد با ارائه توضیح کامل درمورد نحوه کارکرد دستگاه کارتخوان و مزایای استفاده از این وسیله باعث ترغیب مشتری به خرید می‌شوند. اما این روش وقت گیر بوده و بازده چندانی ندارد . 

جایگزین این روش میتواند استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه باشد چراکه هم هزینه کمتری دارد و هم در زمان صرفه جویی میشود و در مقابل بازده بیشتری دارد . 

 

2- بازاریابی تلفنی :
اگر تجربه استفاده از روش بازاریابی تلفنی را داشته باشید، احتمالا با چالش‌های جدی برای ترغیب مخاطب به ادامه تماس و در نهایت خرید محصول روبه‌رو شده‌اید. برای رفع این مشکل چند راهکار وجود دارد. در ابتدای تماس صحبت‌های کلیشه‌ای را دور بریزید؛ همه ما می‌دانیم که دستگاه کارتخوان چیست و چه کاربردی دارد. پس فقط ویژگی‌های متمایز‌کننده محصول شما با رقبا را در تماس تلفنی عنوان کنید.

علاوه‌بر نکته گفته شده، در انتخاب شماره برای بازاریابی تلفنی دقت کنید؛ همه کسب‌وکارها نیازی به کارتخوان ندارند. ازاین‌رو تماس با این بیزینس‌ها فقط وقت شما را هدر می‌دهد. مخاطبانتان را سنجیده انتخاب کنید تا بازاریابی تلفنی با بازده بالا روبه‌رو شود؛ این کار با شناسایی مخاطبان هدف و تعیین پرسونا به راحتی امکان‌پذیر است. 

برای بازاریابی تلفنی میتوانید هم از تلفن ثابت ابری استفاده کنید و هم از اپراتور 9000 سامانه پیام کوتاه ، چراکه اپراتور 9000 علاوه بر اسال پیامک همزمان میتواند ارسال پیامک صوتی را نیز داشته باشد . 

 

3- بازاریابی آنلاین :
بازاریابی آنلاین، مهم‌ترین روشی است که برای تبلیغات دستگاه کارت خوان وجود دارد. این راهکار امکان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی متنوع را فراهم می‌کند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی سایت فروش، ایمیل مارکتینگ و تولید محتوای آنلاین از روش‌های بازاریابی آنلاین به شمار می‌روند. 

برای افزایش فروش و بازدید از کمیپن‌های اجرا شده در فضای دیجیتال حتما مخاطبان را در جریان فعالیت کسب‌وکارتان قرار دهید. برای مثال لینک شبکه اجتماعی را به صورت پیامک انبوه ارسال کنید. برای افزایش اعتماد و ترغیب مخاطبان به کلیک روی لینک از شماره اختصاصی استفاده کنید. شماره اختصاصی برای کسب‌کار شما باعث شناخته شدن بیزینستان  برای مخاطبان خواهد شد.

 

 

 

پیام رسون : 

همیشه سعی کنید بهترین خدمات کارتخوان را در زمان مناسب به مشتری های خود بدهید و آن ها را راضی نگه دارید. هر چه رضایت مشتری های قبلی شما بیشتر باشد خود عاملی برای معرفی و افزایش فروش شما خواهند شد.

استفاده از تعاملات با مشتریان یکی از راه های موثر برای ارتباط با نزدیکان آنان و تبدیل آن ها به مشتریان جدید است. هر چه در این راه تلاش بیشتری داشته باشید خواهید توانست زنجیره بیشتری از مشتریان را ایجاد کنید که به سرعت حجم فروش شما را افزایش خواهد داد .

در کنار آن نیز میتوانید از خدمات سامانه پیامکی نیز کمک بگیرید و کارتخوان های خود را تبلیغ کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 دی 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی